De Odoo-klantenservice van erp|open
Waarschijnlijk werk je al enige tijd met Odoo. Je Odoo-omgeving is geïmplementeerd en werkt zoals je wilt. Maar toch loop je soms tegen (kleine) problemen aan. Om daarin te ondersteunen, hebben wij een klantenservice opgezet. Een vraagbaak waar je al je Odoo-vragen kunt stellen aan onze specialisten.
Voor wie en waarvoor is onze klantenservice bedoeld?
Iedere organisatie met een live Odoo-omgeving kan hier gebruik van maken. Of wij nou de implementatie hebben gedaan of niet, dat maakt niet uit. Wij staan voor je klaar.
Met bijvoorbeeld dit soort vragen kun je bij ons terecht:
- Vragen over specifieke Odoo-functionaliteiten;
- Bij problemen met koppelingen, zoals WooCommerce of EDI, die je met Odoo hebt of wilt maken;
- Procesondersteuning, bijvoorbeeld bij het afsluiten van een financieel jaar;
- Wanneer je support zoekt bij het aanmaken van een nieuwe database.
Even concreet: wat houdt de Odoo-klantenservice van erp|open in?
✔ De klantenservice bestaat uit eerste- en tweedelijns support tijdens kantooruren;
✔ Je kunt hier terecht voor al je gebruikersvragen en andere mogelijke problemen met betrekking tot Odoo;
✔ De klantenservice is beschikbaar voor Odoo-omgevingen die live zijn;
✔ Voor een gering bedrag per maand stellen wij onze klantenservice beschikbaar;
✔ Facturatie gaat op nacalculatie op basis van vooraf afgesproken tarieven (tot een maximum van 2 uur per ticket);
✔ Wanneer wij meer dan twee uur nodig hebben voor de vraag, laten we je dat vooraf weten.
Wat de Odoo-klantenservice van erp|open biedt:
Toegang tot de erp|open klantenservice
Documentatie van de erp|open klantenservice
Uitleg door een functioneel consultant
Vragen? Stel ze!
Heb je vragen over de mogelijkheden? Dat snappen we! Stel ze gerust via onderstaand formulier. We komen dan zo snel mogelijk bij je terug.
Heb je liever gelijk persoonlijk contact? Bel onze salesmanager Richard op 06-8349 5733.