Ontzorgen is onze missie
Het upgraden van je oude naar een nieuwe Odoo-versie: het zijn vaak flinke projecten die je niet zo een, twee, drie afgerond hebt. Als toegewijd Odoo-implementatiepartner sinds 2014 is het onze missie om ervoor te zorgen dat organisaties - met hulp van Odoo - zich volledig kunnen richten op hun core business.
Met deze missie voor ogen introduceren wij onze Odoo upgrade-service, waarbij we jouw organisatie volledig ontzorgen bij het upgraden naar de nieuwste versie van Odoo. Zo krijg jij de ruimte om je bezig te houden met je dagelijkse werkzaamheden, terwijl wij zorgen voor een efficiënte upgrade.
Wat houdt onze upgrade-service in?
Voor een vast bedrag nemen wij het volledige upgrade-proces uit handen: van een grondige analyse van jouw huidige omgeving, tot het migreren van data en eventuele maatwerkoplossingen. We bieden je niet alleen een vlekkeloze overstap, maar zorgen ook voor een training zodat je het meeste uit de nieuwe Odoo-omgeving kunt halen. Bovendien staan wij op de dag van livegang paraat met Go-live support, zodat je zonder zorgen live kunt gaan.
Meer dan alleen upgraden
Naast de technische upgrade, ondersteunen wij je daarnaast met ons servicepack. Dit biedt je de flexibiliteit om extra uren in te zetten voor bijvoorbeeld een extra training voor je team of extra ondersteuning, wanneer je dat nodig hebt. Zo kun je er zeker van zijn dat je het maximale uit je Odoo-omgeving haalt.
“erp|open biedt alles wat je nodig hebt van een ERP-partner als je wilt upgraden. Op functioneel gebied, maar ook als het gaat om advies en het programmeren van maatwerk. Daarnaast begeleidt erp|open het proces gewoon fantastisch.”
Wat kost een Odoo-upgrade?
Een van de pijlers binnen erp|open is dat wij graag transparant zijn. Dus ook over de kosten. Hieronder zetten we de kosten voor je op rij.
Kosten van de upgrade-service
De upgrade-service bestaat uit:
- Upgrade-service € 5.500,-
-
Eventueel maatwerk
€ 850,- per 500 regels code
- Servicepack € 1.200,- per dag
Waarom Odoo upgraden?
Waarom zou je je oude omgeving in Odoo upgraden naar een nieuwere versie? Daar zijn verschillende (belangrijke) redenen voor. Namelijk;
✔ Ondersteuning en beveiliging: Odoo ondersteunt de laatste drie versies van de software. Dit betekent dat oudere versies geen bugfixes of beveiligingsupdates meer ontvangen. Migreer je niet, dan is je systeem minder goed beveiligd;
✔ Nieuwe functionaliteiten en optimalisaties: Odoo voegt bij elke release nieuwe functionaliteiten toe. Wil je gebruikmaken van die nieuwe mogelijkheden, dan zul je moeten upgraden;
✔ Efficiëntie bij upgrade: Hoe langer je wacht met upgraden, hoe complexer het wordt. Upgraden van een veel oudere versie naar een nieuwe versie vereist namelijk meerdere stappen. Het is dus efficiënter (en goedkoper) om regelmatig te upgraden.
Vragen? Stel ze!
We snappen dat je hier nog allerlei vragen over hebt. Want hoe verloopt zo’n traject en wat wordt er van jou als organisatie verwacht? Al je vragen kun je stellen via onderstaand formulier.
Liever persoonlijk contact? Bel onze salesmanager Richard op 06-8349 5733.